Відповідно до частини третьої статті 35 Закону України «Про захист економічної конкуренції», Південно-східне міжобласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України (далі – Відділення) інформує про початок справи № 54/92-25, розпочатої розпорядженням адміністративної колегії Відділення від 23.09.2025 № 54/93-рп/к стосовно КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за ознаками вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 2 статті 50, частиною першою статті 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді зловживання монопольним становищем на ринку послуги з постачання теплової енергії, в діях КП «ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, що полягають розподілі обсягів теплової енергії на опалення місць загального користування, допоміжних приміщень, обсягів теплової енергії, що надходить до приміщень з індивідуальним опаленням та приміщень з транзитними мережами тільки між мешканцями квартир будинків де розташовані як житлові так і нежитлові приміщення в період з листопада 2024 року по березень 2025 року з порушенням вимог абзацу другого пункту 3 розділу І Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 22.11.2018 № 315, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.12.2018 за № 1502/32954 в редакції наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 28.12.2021 № 358 із змінами, абзацу четвертого пункту 24 Правил надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 830 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2021 року № 1022) із змінами, що призводить до додаткових, необґрунтованих витрат, які не передбачені чинним законодавством на оплату послуги з постачання теплової енергії, що може призвести до ущемлення інтересів споживачів, які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на цьому ринку.
Строк розгляду справи – протягом 3-х років.