В ході розгляду заяви було встановлено, що 82 абоненти населення ( всього таких абонентів за інформацією підприємства станом на 16.07.2013 р. - 145 ) отримують послуги з централізованого водопостачання та централізованого відведення (в разі наявності такої послуги) -без укладених договорів, що не відповідає вимогам статей 20, 21 ЗУ «Про житлово – комунальні послуги» та п. 8 Правил, що може призвести до того, що споживачі взагалі не матимуть змоги захистити свої права та законні інтереси, по причині відсутності юридичних підстав для такого захисту.
Крім того, територіальним відділенням встановлено, що підприємством проводилось пографікове водопостачання с. Березівка з 20.06.2013 р. по 22.07.2013 р., щоденно по графіку з 6.00 год. по 8.00 год. та з 18.00 год. по 20.00 год., що офіційно підтверджує Березівський сільський голова Шаповал В.В. та мешканці с. Березівка ( лист № 165 від 25.07.2013 р., Вх. ТВ № 1767 – 26 від 26.07.2013 р.). Згідно п. 3 Правил послуги надаються споживачеві безперебійно, виключно за винятком часу перерв, визначених відповідно до частини третьої статті 16 Закону України «Про житлово – комунальні послуги»
1) проведення ремонтних і профілактичних робіт виконавцем/виробником за графіком, погодженим з виконавчими органами місцевих рад або місцевими державними адміністраціями згідно з нормативними документами. Допустима тривалість перерв у наданні послуг, їх періодичність встановлюються Кабінетом Міністрів України на підставі стандартів, нормативів, норм, порядків та правил експлуатації, проведення випробувань теплових мереж, поточного і капітального ремонтів, реконструкції об'єктів житлового фонду;
2) міжопалювальний період для систем опалення, рішення про початок та закінчення якого приймається виконавчими органами відповідних місцевих рад або місцевими державними адміністраціями виходячи з кліматичних умов згідно з правилами та іншими нормативними документами;
3) ліквідацію наслідків аварій або дії обставин непереборної сили. Перерва у наданні комунальних послуг, яка виникла внаслідок аварії або дії обставин непереборної сили, має бути ліквідована у найкоротші терміни, що визначаються нормативними документами. Якщо ліквідація наслідків аварії або дії обставин непереборної сили потребує більше однієї доби, виконавець/виробник спільно з органами місцевого самоврядування здійснює заходи щодо зменшення її негативного впливу на споживачів.