Як встановило Відділення, договорами, що укладаються КП «Жовтоводський водоканал» з населенням не визначено обов’язки виконавця вести облік скарг (заяв, вимог, претензій) споживачів щодо кількості та якості надання послуг, а також облік їх виконання, відшкодовувати збитки та моральну шкоду, завдані внаслідок неналежного надання або ненадання послуг, сплачувати споживачу неустойку (штраф, пеню) у разі ненадання послуг або надання послуг неналежної якості, право споживача на звільнення від плати за послуги у разі їх ненадання та отримання компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт, усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг протягом установленого Кабінетом Міністрів України строку, порядок встановлення факту неналежного надання або ненадання послуг та розв’язання спорів визначено не в повному обсязі.
До того ж, договорами визначено право Підприємства припиняти надання послуг населенню у разі прострочення оплати за послуги централізованого водопостачання та водовідведення понад 3 місяці до ліквідації заборгованості та оплати споживачем робіт з припинення та відновлення надання послуг, що суперечить вимогам нормативно-правових актів та може обмежити споживачів в правах і захисті своїх інтересів при отриманні послуг централізованого водопостачання та водовідведення.
Оскільки, Відповідач не визнав вчинення порушення конкуренційного законодавства та не привів договори на надання населенню послуг з централізованого водопостачання та водовідведення до вимог нормативно-правових актів, штрафні санкції накладено на КП «Жовтоводський водоканал» у розмірі 50 тис. грн.