• A-
    A+

НАТАЛІЯ КУЧУГУРА ВІДВІДАЛА ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ''МУНІЦИПАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПОСЛУГ м. КРИВОГО РОГУ''

Опубліковано 09 грудня 2013 року о 09:41

04 грудня 2013 року в рамках проведення «Дня відкритих дверей з питань захисту конкуренції в районах та містах області» у м. Кривому Розі та Криворізькому району голова Дніпропетровського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Наталія КУЧУГУРА ознайомилася з роботою Центру надання адміністративних послуг ''Муніципальний центр послуг м. Кривого Рогу'', сфера діяльності якого останнім часом значно розширилася завдяки розробці та впровадженню системи надання адміністративних послуг також через міські поштові відділення.

У центрі створено єдину систему інформаційно-довідкової підтримки – діють «Електронна система моніторингу роботи місцевих дозвільних органів з питань виконання дозвільних процедур» у рамках функціонування регіонального інформаційно-ресурсного центру «Відкрита влада», програмне забезпечення «Загальнодержавний Реєстр документів дозвільного характеру». Проводиться похвилинний моніторинг дотримання термінів надання послуг відповідно до інформаційних та технологічних карток виконання процедур із застосуванням технологій електронного урядування – «Електронної системи моніторингу роботи місцевих (територіальних) дозвільних органів з питань виконання дозвільних, погоджувальних процедур в м. Кривому Розі» у рамках функціонування регіонального інформаційно-ресурсного центру при Дніпропетровській обласній державній адміністрації «Відкрита влада», загальнодержавного Реєстру документів дозвільного характеру. Відвідувачі центру мають змогу отримати повну безкоштовну інформацію щодо послуг та порядку їх надання і направити свої пропозиції на електронну скриньку відділу, телефон довіри «Стоп-корупція». З метою мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єктів звернень функціонують відділення банківської установи та кіоск комунального підприємства з надання послуг із виготовлення копій документів і продажу канцелярських виробів.

Його мета - підвищити ефективність управління, сприяти розвитку бізнесу та притоку інвестицій, забезпечити доступність і прозорість послуг для громадян і бізнесу.

Як поділилася враженнями Наталія КУЧУГУРА, вона познайомилася вже з деякими такими центрами в області і може сказати, що Криворізький муніципальний центр – це краще з того, що вона бачила в цьому плані, і Кривий Ріг уже може служити для інших муніципалітетів прикладом того, як краще побудувати роботу муніципальних служб, зробити її прозорою, а владу – відкритою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux