Як повідомив заявник, товариство поширювало на сайті та рекламному флаєрі інформацію про найшвидший Інтернет в м. Кіровограді, що не відповідало дійсності. Територіальним відділенням встановлено, що інші учасники ринку надавали таку ж швидкість Інтернету, як і ТОВ „Шторм-Нет”.
Пересічний споживач, побачивши на сайті www.shtorm.com та на флаєрі Товариства інформацію щодо найшвидшого Інтернету в м. Кіровограді може сприйняти її як свідчення того, що Товариство пропонує найшвидшу швидкість Інтернету в м. Кіровограді, що могло поставити Товариство у більш вигідне становище у порівнянні з конкурентами, які дотримуються вимог чинного законодавства України, оскільки здатне привернути увагу споживача і виступає додатковим стимулом до замовлення послуги у Товариства.