Як встановило Відділення, Департамент транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради, як організатор перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Дніпро, з 2018 року (після закінчення термінів дії договорів, укладених з переможцями конкурсів, проведених у 2013 та 2015 роках) визначав пасажирських перевізників без проведення конкурсного відбору шляхом укладення тимчасових договорів з організації перевезень на 75 міських автобусних маршрутах загального користування у м. Дніпро.
Тобто, Департамент, не проводячи конкурс на перевезення пасажирів на цих маршрутах, фактично надав перевагу перевізникам, з яким укладав тимчасові договори на перевезення пасажирів, перед іншими перевізниками.
Отже, пасажирські перевізники, з якими були укладені тимчасові договори поза межами конкурсного відбору, набули переваг у конкуренції над іншими суб’єктами господарювання не завдяки власним досягненням, а в наслідок впливу зовнішніх факторів – адміністративних обмежень Департаментом ринкових відносин шляхом встановлення бар’єрів для вступу потенційних конкурентів на ринок послуг перевезення пасажирів на міських маршрутах загального користування у м. Дніпро.