Як встановлено в ході проведення перевірки, Товариством окремим власникам автомобілів, яким надавалися послуги з сервісного технічного обслуговування автомобілів марки «Mitsubishi», виставлялась відповідно до актів виконаних робіт кількість нормо/годин на обслуговування, що не відповідала кількості нормо/годин, яка встановлена Нормативами на періодичне обслуговування автомобілів марки Mitsubishi, а також застосовувалась завищена вартість однієї нормо/години, що призвело до завищення вартості проходження технічного огляду автомобілів у період гарантійного строку їх експлуатації в цілому.
Крім того, Товариством застосовувався різний розмір торговельної надбавки при встановленні цін на запчастини та матеріали, які використовуються при проведенні технічного огляду автомобілів у період гарантійного строку їх експлуатації.
Товариство виконало рекомендації адміністративної колегії територіального відділення та зобов’язалося в подальшому не допускати в своїй діяльності порушень законодавства про захист економічної конкуренції.