• A-
    A+

ПРО ОЗНАКИ ПОРУШЕННЯ ВИМОГ КОНКУРЕНТНОГО ЗАКОНОДАВСТВА НА РИНКУ РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ В МЕЖАХ МІСТА МЕЛІТОПОЛЯ

Опубліковано 05 квітня 2019 року о 14:32

Відділення розпочало провадження у справі за ознаками порушення законодавства про захист економічної конкуренції з боку виконавчого комітету Мелітопольської міської ради на ринку розміщення зовнішньої реклами.

Відповідно до п.3 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 №2067, зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчими органами сільських, селищних, міських рад відповідно до цих правил.

Порядок видачі дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами в місті Мелітополі затверджений рішенням виконавчого комітету від 07.03.2018 №51/1 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами в місті Мелітополі».

Аналіз положень Порядку видачі дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами в місті Мелітополі показав, що окремі його положення не відповідають положенням Типових правил, зокрема:

- встановлення додаткових підстав для скасування дозволу на розміщення зовнішньої реклами до закінчення строку його дії;

- встановлення додаткової підстави для відмови у видачі дозволу, а саме: негативного висновку за результатами проведених обстежень, необхідного для видачі документа дозвільного характеру;

- включення зобов’язання розміщувати соціальну рекламу;

- встановлення розповсюджувачам зовнішньої реклами різних величин базового тарифу при розрахунку плати за тимчасове користування місцями, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста, при використанні одного і того ж типу (виду) рекламного засобу;

- встановлення вимоги при прийнятті рішення щодо надання, продовження строку дії дозволу на розміщення об’єкту зовнішньої реклами та внесення змін у дозвіл керуватись зонуванням розміщення рекламних засобів в місті Мелітополі та класифікатором типових рекламних засобів, затверджених Порядком №51/1, без встановлення перехідного періоду (терміну) для заміни рекламних конструкцій у відповідності до вимог Порядку №51/1,

- включення заборони розміщення нових рекламних засобів із погіршенням сприйняття існуючих рекламоносіїв.

Наразі триває збір та аналіз доказів у справі.

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux