Відділення розпочало провадження у справі за ознаками порушення законодавства про захист економічної конкуренції з боку виконавчого комітету Мелітопольської міської ради на ринку розміщення зовнішньої реклами.
Відповідно до п.3 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 №2067, зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчими органами сільських, селищних, міських рад відповідно до цих правил.
Порядок видачі дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами в місті Мелітополі затверджений рішенням виконавчого комітету від 07.03.2018 №51/1 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами в місті Мелітополі».
Аналіз положень Порядку видачі дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами в місті Мелітополі показав, що окремі його положення не відповідають положенням Типових правил, зокрема:
- встановлення додаткових підстав для скасування дозволу на розміщення зовнішньої реклами до закінчення строку його дії;
- встановлення додаткової підстави для відмови у видачі дозволу, а саме: негативного висновку за результатами проведених обстежень, необхідного для видачі документа дозвільного характеру;
- включення зобов’язання розміщувати соціальну рекламу;
- встановлення розповсюджувачам зовнішньої реклами різних величин базового тарифу при розрахунку плати за тимчасове користування місцями, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста, при використанні одного і того ж типу (виду) рекламного засобу;
- встановлення вимоги при прийнятті рішення щодо надання, продовження строку дії дозволу на розміщення об’єкту зовнішньої реклами та внесення змін у дозвіл керуватись зонуванням розміщення рекламних засобів в місті Мелітополі та класифікатором типових рекламних засобів, затверджених Порядком №51/1, без встановлення перехідного періоду (терміну) для заміни рекламних конструкцій у відповідності до вимог Порядку №51/1,
- включення заборони розміщення нових рекламних засобів із погіршенням сприйняття існуючих рекламоносіїв.
Наразі триває збір та аналіз доказів у справі.