В ході дослідження Відділенням було встановлено, що Медичний заклад використовував у своїй назві слово «клініка» в той час, як ним не було отримано відповідний статус в установленому законом порядку.
Застосування назви «клініка» може створити у споживача невірне уявлення щодо професійного рівня персоналу, рівня матеріально-технічної бази та рівня надання послуг суб’єктом господарювання, що здійснює медичну практику та не набув статусу клініки, що може вплинути на їх наміри стосовно придбання такої послуги саме у такого суб’єкта господарювання.
На ринку здійснення медичної практики господарську діяльність здійснюють багато суб’єктів господарювання, які надають аналогічні послуги, як і Товариство, які конкурують добросовісно, але можуть втратити своїх клієнтів через дезорієнтацію споживача.
Відділення рекомендувало Товариству припинити дії, що містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, усунути причини виникнення цих порушень і умов, що їм сприяють шляхом приведенням вивіски у відповідність до норм законодавства.