Дніпропетровське обласне відділення Комітету рекомендувало ТОВ «РУШ» усунути ознаки недобросовісної конкуренції.
Як встановило Відділення, Товариство поширювало неточну інформацію про ціну товару - набір вологих серветок SMILE (з натуральними екстрактами «Бурбонська троянда», «Бамбук і Едельвейс», «Лемонграс і Лайм») з наклейкою «РекламнА акціЯ «2+1 в подарок», що призвело до перевищення вартості 3 упаковок вологих серветок, які входять до цього набору, у порівнянні із вартістю 2 окремих упаковок вологих серветок, що суперечить умовам рекламної акції. Це могло ввести споживачів в оману та вплинути на їх наміри щодо придбання товару. На вимогу Відділення Товариство повинно привести свою діяльність у відповідність до вимог законодавства.