Фізична особа-підприємець Скляренко Б.А. (м. Кіровоград) (надалі – Підприємець) розміщував на переносному щиті, який розташований по вул. Преображенській в м. Кіровограді біля ТЦ «Лісова пісня» інформаційне оголошення наступного змісту: «SportLife Акция действует с 01.06.2013 по 01.07.2013. Футболка от 75 грн. До 95 грн. Шорты от 75 грн. До 95 грн. Кроссовки от 95 грн. До 295 грн. Вьетнамки от 75 грн. до 125 грн. Спортивные брюки от 95 грн. до 195 грн. Бейсболка 55 грн. Костюм (женский) от 195 грн. до 295 грн. Костюм (мужской) от 195 грн. до 295 грн. Акция 1=2» (мова оригіналу).
Крім того, на переносному щиті, який розташований в ТЦ «Лісова пісня» (вул. Преображенська, м. Кіровоград), працівниками Кіровоградського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України було виявлено інформаційне оголошення наступного змісту: «SportLife Акция 1=2. СТОК спортивного одягу – 50 %» (мова оригіналу).
В ході дослідження було встановлено, що під час проведення акції Підприємцем покупець при купівлі однієї одиниці товару, крім шкарпеток, отримував у подарунок на свій розсуд футболку, шорти, взуття або бейсболку, вартість яких не перевищувала 95 грн.
Отже, при широкому асортименті товару в магазині, Підприємець не надавав у подарунок покупцю куртки, джемпера, шкарпетки та пуховики, а також взуття, футболки, брюки та шорти, вартість яких перевищувала 95 грн., про що не було зазначено в інформаційних оголошеннях.
Тобто, розміщена Підприємцем на переносних щитах інформація про проведення акції 1=2 могла ввести в оману споживачів щодо отримання подарунку.
Таким чином, дії Підприємця по поширенню інформації щодо отримання подарунку при проведення акції 1=2, містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого статтею 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, шляхом повідомлення невизначеному колу осіб неповних відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) товару цього суб’єкта господарювання.
Оскільки, такі дії Підприємця по поширенню інформації щодо отримання подарунку при проведення акції 1=2, містили ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого статтею 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, шляхом повідомлення невизначеному колу осіб неповних відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) товару цього суб’єкта господарювання, адміністративна колегія Кіровоградського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України надала Підприємцю рекомендації про припинення дій, які містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, усунення причин виникнення цих порушень і умов, що їм сприяють.
На виконання рекомендацій Підприємець повідомив, що рекомендації адміністративної колегії Кіровоградського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України прийняв до уваги та зобов’язався в подальшому не порушувати конкуренційне законодавство.