Як показало розслідування, ПАТ «Криворіжгаз», висувало вимоги Абоненту про надання довідки - дозволу з абонентної служби про відсутність заборгованості за природний газ. Проте, Абоненту не висувалися претензії щодо заборгованості за послуги газопостачання. Крім того, Абонента було зобов’язано придбати нову газову плиту, хоча відповідних документів, які свідчили б про негерметичність існуючої газової плити та неможливості її відремонтувати, як передбачено законодавством у сфері газопостачання, Товариством оформлено не було.
Такі дії Товариства містили ознаки порушень законодавства про захист економічної конкуренції, оскільки могли порушувати інтереси Абонента.
На виконання рекомендацій ПАТ «Криворіжгаз» відремонтовано Абоненту газову плиту та відновлено газопостачання.