24 січня 2013 року Головою Дніпропетровського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Наталією Кучугурою взято участь у колегії Облдержадміністрації.
На колегії Дніпропетровської облдержадміністрації голова Дніпропетровського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Наталія Кучугура зазначила про результати досліджень та перевірок, проведених Відділенням на соціально важливих ринках за 2012 рік.
Так, у минулому році (2012) відділенням припинено 285 порушень антимонопольного законодавства. Зокрема, ці порушення стосувалися антиконкурентних узгоджених дій, зловживань монопольним становищем та недобросовісної конкуренції.
За результатами роботи територіального відділення до державного бюджету сплачено 1,7 млн грн штрафів та пені, що на 25% більше ніж у минулому році (2011 рік – 1,4 млн грн).
Сума економічного ефекту від припинення та запобігання порушенням складає 175,7 млн грн, що в 26 разів більше ніж у минулому році (2011- 6,7 млн.грн).
З метою ефективного розвитку конкурентного середовища у регіоні винесено 286 рекомендацій суб’єктам господарювання та органам влади і місцевого самоврядування.
Окрім того, зазначила типові порушення на ринках житлово-комунальних послуг, постачання електричної енергії, надання населенню послуг з газопостачання, ритуальних та медичних послуг.
Під час колегії облдержадміністрації губернатор Дмитро Колєсніков поставив низку завдань керівникам міст та районів області щодо посилення контролю за дотриманням антимонопольного законодавства. Зокрема:
· активізувати роботу щодо формування і розвитку конкурентного середовища. Створити рівні умови виходу на ринок підприємців;
· посилити контроль за ціноутворенням на ринку нафтопродуктів у період проведення весняно-польових робіт;
· проводити моніторинг роздрібних цін на хліб;
· посилити контроль при встановленні тарифів на житлово-комунальні послуги.
Голова обласної ради Євген Удод підкреслив, що для виконання поставлених завдань сьогодні необхідна тісна взаємодія усіх гілок влади і усіх контролюючих структур. Ключовою постаттю ринку повинен стати споживач. Тобто пересічні громадяни, які отримують різного роду послуги.