• A-
    A+

Про виконання Закону України "Про звернення громадян" у 2013 році

Опубліковано 10 лютого 2014 року о 14:25

Одним з пріоритетних завдань Дніпропетровського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України є забезпечення конституційного права громадян щодо реалізації своїх соціально-економічних та особистих прав і законних інтересів.

У 2013 році надійшло на розгляд до Дніпропетровського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України 334 звернення від громадян, громадських обۥєднань, субۥєктів господарювання, з них 60 % – від громадян, 40 % від юридичних осіб та субۥєктів господарської діяльності Дніпропетровської області.

У своїх зверненнях громадяни в переважній більшості порушують питання неякісного надання житлово-комунальних послуг, неправомірності відключення електро- та газопостачання, необґрунтованості нарахування сум за житлово-комунальні послуги, підвищення тарифів за послуги Інтернет-зв’язку та кабельного телебачення.

За результатами розгляду звернень припинено 78 порушень законодавства про захист економічної конкуренції (винесено 14 рішень, надано 53 рекомендації).

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux